REALIZACJA ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚCI I DOSTAWY
- Po potwierdzeniu zamówienia w sklepie, otrzymają Państwo email z potwierdzeniem statusu zamówienia.
- Nasi handlowcy zweryfikują dostępność wszystkich pozycji zamówienia, a przypadku wątpliwości lub braku jakiejś pozycji skontaktują się z Państwem w celu doprecyzowania zamówienia.
- Po doprecyzowaniu zamówienia otrzymają Państwo drogą mailową fakturę proforma do uregulowania.
- Po otrzymaniu wpłaty na nasze konto lub po otrzymaniu potwierdzenia zrealizowania przelewu przystąpimy do kompletowania Państwa zamówienia.
- W zależności od dostępności towaru w magazynach w Polsce lub w magazynach zagranicznych naszych dostawców, ten etap może trwać od 1 do 7 dni roboczych.
- W momencie, kiedy Państwa zamówienie będzie gotowe do odbioru lub wysyłki, powiadomimy Państwa o tym drogą mailową.
ZWROTY
- Konsument (osoba fizyczna) ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
- Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
- Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowanie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
- Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Print Jacek Makowski, 53-234 Wrocław, ul. Grabiszyńska 241F Na kartonie proszę napisać „ZWROT”
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”, lub wysłanych na nasz koszt.
- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to w ciągu 30 dni od powiadomiania o przyjęciu zwrotu otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
WYMIANA
- Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru
- Zamiast wymiany możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.
REKLAMACJE
- Zgodnie z przepisami Klient (osoba fizyczna lub firma) ma prawo do reklamacji nabytego towaru.
- Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij:
- Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz reklamacji do koperty lub foliopaku.
- Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: : Print Jacek Makowski, 53-234 Wrocław, ul Grabiszyńska 241F. Na kartonie w widocznym miejscu proszę napisać „REKLAMACJA”
- W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona. Powiadomienie o uwzględnieniu reklamacji zostanie wysłane drogą mailową.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o tym drogą mailową, a towar zostanie odesłany Klientowi na jego koszt.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty uwzględnienia reklamacji.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
- odbarwienia wynikające z wadliwej eksploatacji
- przemoczenia
- inne uszkodzenia powstałe z winy Klienta