Dostawa, Płatność, Zwroty, Wymiana

REALIZACJA ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚCI I DOSTAWY

  • Po potwierdzeniu zamówienia w sklepie, otrzymają Państwo email z potwierdzeniem statusu zamówienia.
  • Nasi handlowcy zweryfikują dostępność wszystkich pozycji zamówienia, a przypadku wątpliwości lub braku jakiejś pozycji skontaktują się z Państwem w celu doprecyzowania zamówienia.
  • Po doprecyzowaniu zamówienia otrzymają Państwo drogą mailową fakturę proforma do uregulowania.
  • Po otrzymaniu wpłaty na nasze konto lub po otrzymaniu potwierdzenia zrealizowania przelewu przystąpimy do kompletowania Państwa zamówienia.
  • W zależności od dostępności towaru w magazynach w Polsce lub w magazynach zagranicznych naszych dostawców, ten etap może trwać od 1 do 7 dni roboczych.
  • W momencie, kiedy Państwa zamówienie będzie gotowe do odbioru lub wysyłki, powiadomimy Państwa o tym drogą mailową.

 

ZWROTY

  1. Konsument (osoba fizyczna) ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
  3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowanie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
  4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Print sp.j. Makowski i Węgrzyn sp.j., 54-517 Wrocław, ul. Szczecińska 17E. Na kartonie proszę napisać „ZWROT”
  5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”, lub wysłanych na nasz koszt.
  6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który posiada oryginalne metki i nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie, jeśli został przyjęty to w ciągu 30 dni od powiadomiania o przyjęciu zwrotu otrzymasz przelew na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.

WYMIANA

  1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru
  2. Zamiast wymiany możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.

REKLAMACJE

  1. Zgodnie z przepisami Klient (osoba fizyczna lub firma) ma prawo do reklamacji nabytego towaru.
  2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: 
  3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz reklamacji do koperty lub foliopaku.
  4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres:  : Print Makowski i Węgrzyn sp.j., 54-517 Wrocław, ul. Szczecińska 17E. Na kartonie w widocznym miejscu proszę napisać „REKLAMACJA”
  5. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona. Powiadomienie o uwzględnieniu reklamacji zostanie wysłane drogą mailową.
  6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient zostanie powiadomiony o tym drogą mailową, a towar zostanie odesłany Klientowi na jego koszt.
  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
  8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty uwzględnienia reklamacji.
  9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  10. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  12. Reklamacji nie podlegają:

- naturalne zużywanie się produktu

- uszkodzenia mechaniczne

- wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

- odbarwienia wynikające z wadliwej eksploatacji

- przemoczenia

- inne uszkodzenia powstałe z winy Klienta